ALTERNATIVA STŘEDOČESKÉ D3
Prosaďme výhodnější řešení dopravy na jih od Prahy!
Náš hlas
loading

Přispějte na naši činnost

zavřít
 

Aktuálně

Pojďme k volbám. AD3 volí PirSTAN.

6. 10. 2021 (Komentář)

již jen dny nás dělí od možná nejdůležitějších voleb po roce 89. Tyto volby určí zda setrváme v současném politickém marasmu nebo vrátíme naši zemi zpět, kam patří - k demokracii a evropským hodnotám. S výsledky voleb souvisí i budoucnost středočeské D3, zda zvítězí poctivý přístup k přehodnocení tohoto zastaralého projektu nebo budou nadále protežovat tento kontroverzní projekt betonáři, lobisté a politici, někteří i s vidinou osobního obohacení.

Náš předvolební navigační manuál, které strany se staví pozitivně k našemu řešení A0+, zní takto:

  • K našemu řešení A0+ se staví pozitivně především koalice PirSTAN a Zelení.
  • Naopak hlavními propagátory západní varianty středočeské D3 jsou i nadále ANO, ODS, ČSSD, TOP 09 a KSČM.
  • Nejasní, nebo málo vyhranění zůstávají KDU-ČSL, Trikolóra či Volný Blok.

Zasaďte se u voleb o změnu. Pokud se rozhodnete pro volbu PirSTAN a budete chtít podpořit naše řešení A0+, kroužkujte č. 13 -  Ing. Jan Lička. Děkujeme, že Vám není lhostejné, jak budeme žít.

Kromě ministra Havlíčka a jihočeské…

Právě vyšel Zpravodaj AD3 č. 39

7. 9. 2021 (Komentář)

Uvnitř najdete Dopravní žurnál babky kořenářky č. 5 * Volby 2021 se blíží * Nechme mluvit místní * Pomůžete nám? * Svatba v Alternativě.

Čtěte zde: https://mailchi.mp/61875adfbd2c/alternativad3-zpravodaj-c-39

Dopravní žurnál babky kořenářky č. 5 právě vyšel

7. 9. 2021 (Komentář)

Neotřelé zpravodajství babky kořenářky z dopravní infrastruktury. Randál u Jesenice * Konec dálnice v tunelu * Mluvčí v blázinci

Najdete na našem Facebooku nebo Youtube.

USILUJME O ZLEPŠOVÁNÍ STÁVAJÍCÍ DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY

13. 8. 2021 (Komentář)

Nemůžeme dovolit utratit 62 miliard za problematickou středočeskou D3, když jiné řešení vyjde řádově desetkrát levněji.

Nejde o to, kdo by si dálnici přál či nepřál. Náklady a ztráty významně převažují ev. zisky a přínosy dálnice. Středočeská D3 pro nás zkrátka není prospěšná. Dálnice je řešení pro dálkovou tranzitní dopravu – dotčené území však trápí jiné problémy. Nechceme lákat do naší domoviny zástupy dalších kamionů. Spojení Prahy s Jihočeským krajem zajistí brzy dálnice D4, obdobně poslouží i silnice I/3 a IV. železniční koridor. Nikde a nikým není zaručeno snížení stávající zátěže na silnici I/3 (tzv. Benešovská) v případě existence středočeské D3. Projekt dálnice provází velký tlak developerů,…

ŘEŠENÍ DOPRAVNÍCH PROBLÉMŮ V ÚZEMÍ NA JIH OD PRAHY

12. 8. 2021 (Komentář)

Řešení dopravních problémů v území na jih od Prahy je možné mnohem dříve, levněji a snadněji oproti stavbě problematické středočeské dálnice D3. Snažíme se prosadit efektivní řešení A0+, které je v souladu s principy udržitelné dopravy, státní Dopravní politikou, požadavky EU a s minimálními negativními dopady na okolí. Tzn. nepřitáhne z daleka zástupy kamionů, nezpůsobí explozivní nárůst logistických areálů, nezničí vodní zdroje, nebude obtěžovat místní apod. Vize České republiky jako křižovatky dálnic a velkého překladiště pro kamionové dopravce se nám nezdá příliš lákavá. Vám ano?

Bojujeme za zlepšování stávajících dopravních koridorů, modernizaci dopravy a obchvaty obcí.
V dnešní době si nemůžeme dovolit nezodpovědně utratit 62 miliard za problematickou dálnici, když analogické řešení vyjde řádově desetkrát levněji.

ŘEŠENÍ A0+ SPOČÍVÁ V

  1. odstranění kritických míst silnice I/3 (obchvaty Benešov, Olbramovice, Miličín, bezpečné nájezdy, přidání jízdních pruhů tam, kde to je potřebné a možné), zvýšení bezpečnosti a průjezdnosti silnice I/3 se současným vyloučením průjezdu kamionů obcemi;
  2. další úpravy v území: obchvaty Křešic (I/18), Jílového, řešení pro Kamenný přívoz aj.;
Tento web používá ke správné činnosti cookies. Rozumím