Krajina pro život, ne pro skladiště a zahraniční kamiony
Současný projekt středočeské dálnice D3 je z dostupných variant ta nejdražší, nejvíce škodlivá a nejsložitější. Je výhodná pro dodavatele projektu a developery, ale nevýhodná pro lidi, krajinu a státní kasu. Účinnější, levnější a při tom šetrnější alternativa, která ušetří váš čas, peníze a zdraví existuje. Je ale potřeba jí prosadit a nedopustit výstavbu v mnoha směrech škodlivého záměru středočeské D3. Špatnou a drahou dálnici nechceme. Vyřešit efektivně zdejší dopravní problémy ano.
Chráníme 60 km jedinečné české krajiny
Alternativa středočeské D3, z. s. chrání 60 km jedinečné české krajiny před přívalem kamionů a developerů. Podporuje obce Posázaví, Benešovska a Voticka před negativními dopady záměru středočeské dálnice D3. Nehájíme vlastní zahrádky. Je s námi 11 obcí, přes 2000 jednotlivců, 6 spolků a řada odborníků. Odborná revize záměru dálnice jasně ukazuje jeho zastaralost a nevýhodnost pro současné i budoucí obyvatele. Postavte se za lepší řešení a DARUJTE JEŠTĚ DNES.
Středočeská dálnice D3 nemá vést do Prahy, ale do obrovské dopravní zácpy u Jesenice, zhorší obyvatelnost krajiny a zvýší zadlužení ČR
Tato dálnice by m.j. zhoršila obyvatelnost krajiny (hluk, emise, zábory, ztráta vody aj.), ještě více zkomplikovala situaci na pražském okruhu a nenávratně poškodila unikátní rekreační oblasti v Posázaví, Benešovsku a Voticku.
Složitá historie středočeské D3
Debata ohledně středočeské D3 se v současnosti vede v rovině stavět či nestavět. Pokud se ale chceme podívat na problém současné trasy komplexně, je dobré podívat se do historie. V téměř třicetileté historii najdeme mnoho eskapád, kdy některé vlády středočeskou D3 smetly, aby jí zase jiné vynesly na světlo. To, že zde byly snahy o vedení středočeské D3 mimo území České Sibiře a dolního Posázaví už ví jen málokdo. Zejména studie Promika, kdy navrhovaná trasa vede ve stávajícím koridoru silnice I/3, řeší daleko lépe spojení na Prahu. Škoda promarněné šance. A tak zůstává už jen dosud nezodpovězená otázka. Stavět či nestavět?
Aktuality
4. 12. 2024
28. 11. 2024
8. 10. 2024
7. 10. 2024
23. 9. 2024
17. 9. 2024
11. 9. 2024
6. 9. 2024
5. 9. 2024
27. 8. 2024
23. 8. 2024
13. 7. 2024
21. 6. 2024
11. 6. 2024
6. 5. 2024
10. 4. 2024
27. 3. 2024
22. 3. 2024
17. 3. 2024
24. 10. 2023
17. 10. 2023
16. 10. 2023
12. 10. 2023
5. 10. 2023
22. 9. 2023
24. 7. 2023
21. 7. 2023
6. 6. 2023
6. 6. 2023
5. 6. 2023
22. 5. 2023
30. 4. 2023
13. 2. 2023
13. 2. 2023
11. 2. 2023
7. 2. 2023
27. 1. 2023
19. 1. 2023
18. 1. 2023
13. 1. 2023
9. 1. 2023
19. 12. 2022
11. 12. 2022
25. 10. 2022
6. 10. 2022
27. 9. 2022
9. 6. 2022
20. 5. 2022
13. 4. 2022
5. 4. 2022
20. 3. 2022
1. 3. 2022
16. 2. 2022
25. 1. 2022
21. 1. 2022
12. 1. 2022
7. 1. 2022
29. 11. 2021
7. 9. 2021
13. 8. 2021
12. 8. 2021
10. 6. 2021
2. 6. 2021
31. 5. 2021
21. 5. 2021
19. 5. 2021
15. 5. 2021
23. 4. 2021
18. 4. 2021
16. 4. 2021
10. 4. 2021
11. 3. 2021
22. 12. 2020
21. 12. 2020
21. 12. 2020
5. 11. 2020
30. 9. 2020
18. 9. 2020
18. 9. 2020
14. 9. 2020
7. 9. 2020
2. 9. 2020
2. 9. 2020
1. 9. 2020
29. 8. 2020
24. 8. 2020
20. 8. 2020
8. 7. 2020
30. 6. 2020
24. 6. 2020
19. 6. 2020
15. 6. 2020
18. 3. 2020
22. 11. 2019
30. 10. 2019
21. 7. 2019
17. 7. 2019
26. 5. 2019
22. 12. 2018
13. 12. 2018
7. 12. 2018
10. 11. 2018
28. 8. 2018
18. 7. 2018
1. 6. 2018
22. 2. 2018
10. 2. 2018
1. 7. 2017
24. 4. 2017
1. 3. 2017
21. 1. 2017
25. 10. 2016
23. 9. 2016
9. 9. 2016
1. 9. 2016
14. 6. 2016