Aktuality
Pojďme k volbám. AD3 volí PirSTAN.
6. 10. 2021 (Komentář)
již jen dny nás dělí od možná nejdůležitějších voleb po roce 89. Tyto volby určí zda setrváme v současném politickém marasmu nebo vrátíme naši zemi zpět, kam patří - k demokracii a evropským hodnotám. S výsledky voleb souvisí i budoucnost středočeské D3, zda zvítězí poctivý přístup k přehodnocení tohoto zastaralého projektu nebo budou nadále protežovat tento kontroverzní projekt betonáři, lobisté a politici, někteří i s vidinou osobního obohacení.
Náš předvolební navigační manuál, které strany se staví pozitivně k našemu řešení A0+, zní takto:
- K našemu řešení A0+ se staví pozitivně především koalice PirSTAN a Zelení.
- Naopak hlavními propagátory západní varianty středočeské D3 jsou i nadále ANO, ODS, ČSSD, TOP 09 a KSČM.
- Nejasní, nebo málo vyhranění zůstávají KDU-ČSL, Trikolóra či Volný Blok.
Zasaďte se u voleb o změnu. Pokud se rozhodnete pro volbu PirSTAN a budete chtít podpořit naše řešení A0+, kroužkujte č. 13 - Ing. Jan Lička. Děkujeme, že Vám není lhostejné, jak budeme žít.
Kromě ministra Havlíčka a jihočeského hejtmana Kuby je horlivým zastáncem středočeské D3 radní středočeského kraje pro dopravu Martin Kupka, který tak jde na ruku právě Jihočechům. Místo aby se zasadil o šetrné řešení pro Středočeský kraj, prosazuje tento kontroverzní projekt. Přitom nikdo z nich dosud neprokázal:
- proč potřebuje ČR hned trojí kapacitní spojení mezi Prahou a Českými Budějovicemi (t.j. D4, D3, I/3 + železnice)
- jaká je ekonomická efektivita stavby, resp. poměr mezi náklady a přínosy
- kde vzít v této době více než 62 miliard na stavbu a další desítky mld. na údržbu a opravy škodlivého projektu
- jak se vypořádat s obrovským přívalem dopravy ze zahraničí v případě existence SD3, resp. a proč ho mají místní lidé strpět, stejně jako obří parkoviště, překladiště a jiné projevy nadnárodního byznysu, který devastuje českou krajinu a místní zdroje
- kdo z nich převezme osobní zodpovědnost za průšvihy a škody, které velmi pravděpodobně nastanou v souvislosti s nekvalitní přípravou projektu a špatným výběrem trasy (vzpomeňme D8)
Aktuality
4. 12. 2024
28. 11. 2024
8. 10. 2024
7. 10. 2024
23. 9. 2024
17. 9. 2024
11. 9. 2024
6. 9. 2024
5. 9. 2024
27. 8. 2024
23. 8. 2024
13. 7. 2024
21. 6. 2024
11. 6. 2024
6. 5. 2024
10. 4. 2024
27. 3. 2024
22. 3. 2024
17. 3. 2024
24. 10. 2023
17. 10. 2023
16. 10. 2023
12. 10. 2023
5. 10. 2023
22. 9. 2023
24. 7. 2023
21. 7. 2023
6. 6. 2023
6. 6. 2023
5. 6. 2023
22. 5. 2023
30. 4. 2023
13. 2. 2023
13. 2. 2023
11. 2. 2023
7. 2. 2023
27. 1. 2023
19. 1. 2023
18. 1. 2023
13. 1. 2023
9. 1. 2023
19. 12. 2022
11. 12. 2022
25. 10. 2022
6. 10. 2022
27. 9. 2022
9. 6. 2022
20. 5. 2022
13. 4. 2022
5. 4. 2022
20. 3. 2022
1. 3. 2022
16. 2. 2022
25. 1. 2022
21. 1. 2022
12. 1. 2022
7. 1. 2022
29. 11. 2021
7. 9. 2021
13. 8. 2021
12. 8. 2021
10. 6. 2021
2. 6. 2021
31. 5. 2021
21. 5. 2021
19. 5. 2021
15. 5. 2021
23. 4. 2021
18. 4. 2021
16. 4. 2021
10. 4. 2021
11. 3. 2021
22. 12. 2020
21. 12. 2020
21. 12. 2020
5. 11. 2020
30. 9. 2020
18. 9. 2020
18. 9. 2020
14. 9. 2020
7. 9. 2020
2. 9. 2020
2. 9. 2020
1. 9. 2020
29. 8. 2020
24. 8. 2020
20. 8. 2020
8. 7. 2020
30. 6. 2020
24. 6. 2020
19. 6. 2020
15. 6. 2020
18. 3. 2020
22. 11. 2019
30. 10. 2019
21. 7. 2019
17. 7. 2019
26. 5. 2019
22. 12. 2018
13. 12. 2018
7. 12. 2018
10. 11. 2018
28. 8. 2018
18. 7. 2018
1. 6. 2018
22. 2. 2018
10. 2. 2018
1. 7. 2017
24. 4. 2017
1. 3. 2017
21. 1. 2017
25. 10. 2016
23. 9. 2016
9. 9. 2016
1. 9. 2016
14. 6. 2016